پولدار شوید

وادی خاموشان

بکوش تا عظمت در نگاه تو باشد نه در آنچه به آن می نگری

 


یکی از ویژگی های بارز ما ایرانیها این است که وقتی موضوع عجیبی را می شنویم به این سادگی ها آن را باور نمی کنیم . همین ویژگی مثبت گاهی به ضرر ما تمام می شود و باعث می شود که ما فرصت های طلایی را از دست بدهیم .

اگر من به شما بگویم که راهی بلدم که شما می توانید با 5000 تومان سرمایه ، صد ها و یا هزاران 5000 تومان به دست آورید باور می کنید ؟!

درست است باور کردن چنین ادعایی کمی دور از ذهن است ! ولی من برای این سایت یک عبارت ساختم :

این یک دروغ بزرگ نیست بلکه حقیقتی است که دروغی بزرگ به نظر می رسد !



اگر موافق باشید قبل از هر چیز خیال شما را راحت کنم ، این سایت در پایگاه ساماندهی سایت های ایرانی ( یکی از متولیان فیلترینگ سایت ها ) به ثبت رسیده است . این بدان معنی است که فعالیت این سایت قانونی است .

برای فهمیدن این که ، این سایت در پایگاه ساماندهی ثبت شده یا نه کافی است وارد سایت ساماندهی شوید و در بخش استعلام این آدرس رو جستجو کنید .

http://www.iranadvertisers.com

پیشنهاد میکنم برای این که خیالتان راحت شود حتما این کار را بکنید .

این هم سایت پایگاه ساماندهی سایت های ایران:

www.samandehi.ir



به طور خلاصه خدمت شما عرض کنم که اگر شما موفق شوید حداقل پنج نفر را راضی کنید که عضو سایت ایران ادورتایزرز شوند و هر کدام از آن ها هم موفق شوند حداقل پنج نفر را عضو سایت کنند و این روند تا حدود دو مرحله ی دیگر تکرار شود درآمدی که نصیب شما می شود حدود 16 میلیون تومان خواهد بود . هر چه نفرات بیشتری جذب کنید درآمد شما از 16 میلیون فراتر خواهد رفت . فرض کنید موفق شوید 100 نفر را جذب کنید فکر نکنم بدون ماشین حساب بتوانید درآمد خود را حساب کنید . جذب زیر مجموعه در این سایت محدودیت ندارد یعنی شما اگر زرنگ باشید می توانید 1000 نفر و یا حتی بیشتر را نیز جذب کنید



نکته ی هیجان انگیز ماجرا این جاست که این سایت تازه راه اندازی شده و فکر نمی کنم مجموع نفراتی که عضو سایت شده اند به 10 هزار نفر برسد در حالی که طبق آمار رسمی حدود 30 میلیون نفر مثل من و شما کاربر اینترنت در ایران وجود دارد و اکثریت آن ها بدشان نمی آید که به درآمد جدیدی برسند. هر چه سریعتر عضو شوید زودتر می توانید زیر مجموعه های بیشتری جذب کنید . همان طور که گفتم افراد زیادی با این طرح آشنایی ندارند و این بهترین فرصت است که شما بتوانید حداقل 5 نفر را جذب کنید . اگر چند ماه دیگر بخواهید عضو این سایت شوید جذب زیر مجموعه خیلی سخت تر از الآن خواهد بود .



موافقید یک حساب و کتاب کوچولو!!! با هم بکنیم :

مر حله ی اول : شما عضو می شوید

مرحله دوم : شما موفق می شوید در طول چندین ماه 1000 نفر را جذب کنید

مرحله سوم : اگر هیچ کدام از این هزار نفر ، به زرنگی شما نباشند حداقل هر کدام 5 نفر را که می توانند جذب کنند . پس زیر مجموعه های دوم شما می شوند 5000 نفر !

مرحله چهارم : کافی است هر کدام از 5000 نفر 5 نفر را جذب کنند - زیر مجموعه های سوم شما 25000 نفر

مرحله ی آخر: آب قند فراموش نشه ! هر کدام از 25000 نفر فقط کافی است 5 نفر را جذب کنند - زیر مجموعه های چهارم شما 125000 نفر



به این ترتیب شما حداقل حدود 780 میلیون تومان کسب درآمد می کنید گفتم که باور کردنش دور از ذهن است ! زمانی که طول می کشد تا شما به این پول برسید بستگی به خود شما و زیرمجموعه های شما دارد .



حالا شما باید هر روز به بانک مراجعه کنید و صورت حساب روزانه ی خود را از بانک بگیرید . چون حالا شما سرگروه شده اید حالا هر کدام از مجموع زیر مجموعه های شما که 156000 نفر هستند هر زیر مجموعه ای را که جذب کنند آن نفرات تازه وارد باید 5000 تومان به حساب شما واریز کنند و شما باید واریز های آنها را تایید کنید تا عضو سیستم شوند . با عضویت هر نفر در سایت ، شما از سرگروهی یک گروه خارج می شوید و یکی از 5000 نفر زیر مجموعه اول شما ، جای شما را می گیرد . شما وقتی به این مرحله رسیدید می توانید از طریق یکی از اعضاء دوباره وارد سیستم شوید ! روز از نو و روزی از نو !!! دوباره می توانید مثلا 1000 نفر دیگر را جذب کنید .



دقت کنید که ممکن است چندین نفر از زیر مجموعه های شما آدم های فعالی باشند و هر کدام بتوانند به جای 5 نفر 500 نفر را جذب کنند واقعیت این است که همه چیز به این منظمی نیست ممکن است یک روز 50 تا 5000 تومان به حساب شما واریز شود و روز دیگر 200 تا 5000 تومان . ممکن است از 1000 نفری که مثال زدم چند نفر توانایی جذب زیر مجموعه نداشته باشند و برعکس ممکن است چندین نفر دیگر خیلی بیشتر از 5 نفر بتوانند جذب کنند به این ترتیب کم کاری آن عده جبران می شود


این سایت با شرکت های هرمی هیچ سنخیتی ندارد

تفاوت های این روش با شرکت های هرمی مثل گولد کوئیست :

شما مجبور به خرید هیچ کالایی نیستید در حالی که در شرکت های هرمی شما برای پیشرفت مجبورید کالایی را بخرید

شما مجبور به شرکت در هیچ کلاس و جلسه ای نیستید

شما برای ارتقاء در این سیستم ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید . تنها مبلغی که شما پرداخت می کنید فقط 5000 تومان است و بس ! البته اگر تا آخر خرداد 1390 عضو شوید همین 5000 تومان را هم لازم نیست پرداخت کنید

شما هیچ ارزی را از کشور خارج نمی کنید که موجب اختلال در اقتصاد کشور شود .

هیچ کس در این روش برای ابد سرگروه باقی نمی ماند .

و ...



در واقع درآمد شما از همین 5000 تومان هایی است که اعضاء برای عضویت در سایت پرداخت می کنند و سایت ایران ادورتایزرز هیچ پرداختی به شما نمی کند چون از اعضای خود هیچ پولی دریافت نمی کند . سایت ایران ادورتایزرز در واقع واسطه شده که ما کسب درآمد کنیم و این سایت درآمد خود را از تبلیغ هایی که به ما نشان می دهد کسب می کند .

گفتم که باور کردن چنین چیزی سخت است ! شک و دو دلی را از خود دور کنید

در صورتی که از طریق لینک من عضو شوید به شما در جذب زیر مجموعه کمک می کنم منتی سر شما نیست چون شما هر چه سریعتر و بیشتر زیر مجموعه جذب کنید به نفع من و خود شماست . 



بهتر است تا عضویت رایگان(تا 31 خرداد) است شانس خود را از دست ندهید اگر کار این سایت

غیر قانونی باشد حداکثر ظرف مدت یک هفته ی آینده فیلتر خواهد شد چون عده ای

حتما آن را به مسئولین فیلترینگ معرفی خواهند کرد . و در صورتی که این

اتفاق رخ داد شما هیچ چیز از دست نداده اید


نظرات شما عزیزان:

دیدبان
ساعت3:33---1 تير 1390
در وادی ریا زبان بازی دراز بینی نوید تا ابد درازپاسخ:از اینکه به این وادی سر زدید متشکرم دوست عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:,ساعت 16:32 توسط مجهول| |


قالب وبلاگ

download

ویندوز جدید و عالی Windows X pro 2011

ابــزار وبــلاگ ها !

دریافت کد این آهنگ